اخبار - تگ : CRM

شناسایی ارتباطات در CRM

نوشته شده در : جمعه 09 آذر 1399

در Dynamics 365 Customer Engagement (در محل) ، می توانید روابط بین سوابق را برای بسیاری از داده ها با استفاده از Connect ایجاد و مشاهده کنید. این ارتباطات به شما امکان می دهد تا به راحتی کاربران ، مخاطبین ، نقل قول ها ، سفارشات فروش و بسیاری از سوابق موجودیت را با یکدیگر مرتبط کنید. وقتی رکوردی را باز می کنید و ارتباطات را انتخاب می کنید ، می توانید تمام ارتباطات بین آن و رکوردهای دیگر را مشاهده کنید. هنگام تعریف ارتباط ، به آن نقشی اختصاص می دهید. نقش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای شناسایی ارتباطات خود استفاده کنید ، مانند مدیر حساب یا همکار. نقش های اتصال نحوه ارتباط سوابق با شما ، به سازمان شما یا با یکدیگر ، مانند مدیر به کارمند را تعریف می کنند. سه نوع نقش ارتباطی وجود دارد: تجارت ، خانواده و اجتماعی. سرپرست سیستم شما می تواند نقش های اتصال جدید را اضافه کند (ادامه ...)

بررسی شمارگان مقدس در معماری

نوشته شده در : دوشنبه 08 آبان 1398

تخت جمشید که نام آن در دوره هخامنشیان پارسه بود، یک دژ حکومتی _ سکونتی بود مهم‌ترین ساختمان این مجموعه که از آن برای مراسم آیینی _ تشریفاتی نوروز استفاده می‌شد، کاخ آپاداناست که طرح آن جنبه نمادین دارد.در این بنا از بعضی مهم‌ترین اعداد مقدس در فرهنگ ایرانی مانند 3، 4، 6، 12 و 72 استفاده شده است. مجموع تعداد ستون‌های آن 72 عدد است. عدد 72 عددی بسیار مقدس در ایران و بین‌النهرین بوده است. تمدن مایا یکی از تمدن‌های باستانی است که پیشینه شکل‌گیری آن به حدود 1500 ق.م می‌رسد. مهم‌ترین معابد آنان به شکل هرم مطبق ساخته می‌شدند. در بسیاری از موارد شمار طبقات یک هرم و نیز شمار پله‌های هرم به اندازه اعداد نمادین و مقدس آنان یا اعداد نجومی و مربوط به گاه‌شماری آنان بود (ادامه ...)

6 روش برای نجات شرکت شما از ورشکستگی

نوشته شده در : سه شنبه 10 دی 1396

گاهی اوقات شرکت ها خود را در مسیر اشتباه قرار می دهند. چه به دلیل استراتژی ناکارآمد و مدیریت بی کفایت و چه حتی تعداد انگشت شماری از مشکلات کوچک که روند کل شرکت را کند می کند؛ بعضی از کسب و کارها به شخصی برای تصمیم گیری و تغییر خط مشی سازمان متکی هستند. (ادامه ...)

پنج راه برای اینکه فروشنده بهتری باشید...

نوشته شده در : یکشنبه 10 دی 1396

در بازار رقابتی امروز، با توجه به حق انتخاب گسترده مشتری مهم ترین عامل برای کارشناسان فروش شناسایی صحیح نیاز های آنان از محصول است.باتوجه به این موضوع، امروزه کارشناسان فروش به سمتی حرکت می کنند که بتوانند متناسب با نیازهای مشتری محصول خود را معرفی کنند. استفاده از نرم افزار نیز به عنوان ابزاری مفید در راستای انجام این عوامل بوده و معمولا نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM در این خصو به کار گرفته می شوند. (ادامه ...)

رپورتاژ آگهی: ERP 2000 - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

نوشته شده در : چهارشنبه 09 آذر 1394

با توجه به نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت در بازارها، بسیاری از سازمان‌ها سعی دارند تا راهبردهایی را برای ارتباط طولانی مدت و موفق با مشتری خلق کنند. (ادامه ...)

رپورتاژ آگهی: سامانه جامع مدیریت منابع 2000 - پاسخی جامع به نیاز های شما

نوشته شده در : شنبه 08 آبان 1394

سامانه مدیریت منابع تحت وب 2000 (ERP) با در نظر گرفتن همه بخش های سازمانی، شما را در مدیریت این بخش ها به شیوه ای جدید، منحصر به فرد و همچنین دوری از پیچیدگی های غیر ضروری یاری می نماید. (ادامه ...)